Aquesta política de galetes es va actualitzar per última vegada el 15 de juny de 2022 i s’aplica als ciutadans i residents permanents legals de l’espai econòmic Europeu.

1. Introducció

La nostra pàgina, https://fundacionpondera.org (d’ara endavant: “el lloc”) utilitza galetes i altres tecnologies relacionades (per comoditat, totes les tecnologies es denominen “galetes”). Les galetes també les fan tercers que hem contractat. En el següent document us informem sobre l’ús de galetes a la nostra pàgina.

2. Què són les galetes?

Una galeta és un petit arxiu que s’envia juntament amb les pàgines d’aquest lloc i que el navegador emmagatzema en el disc dur del seu ordinador o un altre dispositiu. La informació emmagatzemada pot ser retornada als nostres servidors o als servidors de tercers adequats durant una visita posterior.

3. Què són els guions?

Un script és un codi de programa que s’utilitza per fer que el nostre lloc funcioni correctament i interactivament. Aquest codi s’executa al nostre servidor o al vostre dispositiu.

4. Què és un beacon?

Un far d’internet (o una etiqueta de píxel) és una petita peça invisible de text o imatge en un lloc que s’utilitza per controlar el trànsit en un lloc. Amb aquesta finalitat, diverses dades sobre vostè són emmagatzemades per aquests beacons.

5. Galetes

5.1 galetes Tècniques o funcionals

Algunes galetes garanteixen que determinades parts del lloc funcionin correctament i que les preferències de l’usuari continuen sent recordades. Si us plau, introdueix dins de la caixa de text els caràcters que veu a la imatge de sota.això és requerit per evitar enviaments automàtics. D’aquesta manera, no haurà d’introduir repetidament la mateixa informació en visitar el nostre lloc i, per exemple, els articles romandran en el seu carret de la compra fins que hagi pagat. Podem posar aquestes galetes sense el vostre consentiment.

5.2 galetes Estadístiques

Utilitzem galetes estadístiques per optimitzar l’experiència de la xarxa per als nostres usuaris. Amb aquestes galetes estadístiques obtenim informació sobre l’ús del nostre lloc. Us demanem el vostre permís per posar galetes estadístiques.

5.3 Galetes De Màrqueting / Seguiment

Les galetes de màrqueting / seguiment són galetes, o qualsevol altra forma d’emmagatzematge local, utilitzades per crear perfils d’usuari per mostrar publicitat o per fer un seguiment de l’usuari en aquest lloc o en diversos llocs amb finalitats de màrqueting similars.

6. Galetes utilitzades

Google reCAPTCHA

Funcional, Màrqueting / Seguiment

Botiga online

Estadístiques

ThemeREX

Finalitat pendent d’investigació

PML

Divi (Temes Elegants)

Finalitat pendent d’investigació

7. Consentiment

Quan visiteu el nostre lloc per primera vegada, us mostrarem una finestra emergent amb una explicació sobre les galetes. Tan aviat com feu clic a “Desa preferències”, accepteu que utilitzarem les categories de galetes i connectors que heu seleccionat a la finestra emergent, tal com es descriu en aquesta política de galetes. Podeu desactivar l’ús de galetes a través del vostre navegador, però tingueu en compte que el nostre lloc pot deixar de funcionar correctament.

7.1 Gestioneu la configuració del vostre consentiment

Sempre actiu

Estadístiques

Màrqueting

8. Els teus drets sobre les dades personals

Vostè té els següents drets sobre les seves dades personals:

Tens dret a saber per què es necessiten les teves dades personals, què passarà amb elles i durant quant de temps es conservaran.

Dret d’accés: tens dret a accedir a les teves dades personals que coneixem.

Dret de rectificació: tens dret a completar, rectificar, suprimir o bloquejar les teves dades personals quan vulguis.

Si ens dones el teu consentiment per tractar les teves dades, tens dret a revocar aquest consentiment i eliminar les teves dades personals.

Dret a la cessió de les seves dades: vostè té dret a demanar totes les seves dades personals al responsable del tractament i a transferir-los íntegrament a un altre responsable del tractament.

Dret d’oposició: pots oposar-te al tractament de les teves dades. Complim amb això, llevat que hi hagi motius justificats per al processament.

Per exercir aquests drets, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Consulteu les dades de contacte a la part inferior d’aquesta política de galetes. Si teniu cap queixa sobre com gestionem les vostres dades, ens agradaria que ens ho feu saber, però també teniu dret a presentar una reclamació a l’autoritat de control (autoritat de protecció de dades).

9. Activació /desactivació i eliminació de galetes

Podeu utilitzar el vostre navegador d’Internet per eliminar les galetes de forma automàtica o manual. També podeu especificar que determinades galetes no es poden posar. Una altra opció és canviar la configuració del navegador d’Internet perquè rebi un missatge cada vegada que es posi una galeta. Per a més informació sobre aquestes opcions, consulteu les instruccions de la secció “Ajuda” del vostre navegador.

Tingueu en compte que és possible que el nostre lloc no funcioni correctament si totes les galetes estan desactivades. Si elimineu les galetes del vostre navegador, es tornaran a posar després del vostre consentiment quan torneu a visitar els nostres llocs.

10. Dades de contacte

Per a preguntes i / o comentaris sobre la nostra política de galetes i aquesta declaració, poseu-vos en contacte amb nosaltres utilitzant les següents dades de contacte:

Fundació Pondera

Carrer galileu 40, 1º 2º,