fundació pondera

Xarxa de persones i socis locals treballant per una millora contínua de la gestió i la innovació social en contextos empobrits

Som una ONG de cooperació a el desenvolupament sense ànim de lucre en la qual els veritables protagonistes són les persones per a qui treballem i molt especialment els nostres socis locals en països empobrits. L'equip humà de la fundació posseeix una dilatada formació i experiència en gestió, particularment en el sector sanitari, i en cooperació a el desenvolupament. Posem els nostres coneixements, recursos, obstinació i il·lusió a l'servei dels que necessitin acompanyament especialitzat en gestió, especialment en l'àmbit hospitalari, per optimitzar recursos, garantir la seva sostenibilitat i aconseguir un major impacte social.
misión y visión

Treballem per un món en què es facin efectius els Drets Humans

La nostra MISSIÓ consisteix a professionalitzar la gestió local de projectes de cooperació a el desenvolupament en contextos empobrits, per maximitzar la seva eficiència, impacte social, autonomia i sostenibilitat.
valors

Inspiren i guien el nostre treball

què fem

Gestió i innovació social per al desenvolupament

Gestió integral d'hospitals i altres programes de desenvolupament

Ens fem càrrec directament de la gestió global d'un hospital o d'un altre tipus de centres o programes de servei a la població més vulnerable, fins que adquireixin les eines necessàries per funcionar de manera autònoma. Treballem sempre de la mà d'un equip local de gestió, a què acompanyem per tal d'enfortir les seves capacitats i garantir una posterior gestió independent i sostenible.

Suport a la gestió local d'hospitals i altres programes de desenvolupament

¿Dirigeixes o participes en la gestió d'un hospital o un altre tipus de centre i necessites ajuda en algun aspecte concret? Posem al teu servei la nostra experiència en diagnòstic, planificació estratègica, recursos humans, sistematització de processos, control financer i comptabilitat, gestió d'estoc ...

Projectes de cooperació internacional a el desenvolupament

Donem suport tècnica i / o econòmicament la identificació, disseny, execució i / o avaluació de projectes concrets que siguin autosostenibles humana, econòmica i ambientalment i generin un valor afegit. Analitzem la seva pertinència i viabilitat perseguint sempre maximitzar l'eficiència i l'impacte social.
Com pots col·laborar

El teu suport és imprescindible per dur a terme la nostra missió

FES-TE SOCI/A

La teva col·laboració econòmica regular ens permet treballar a llarg termini i generar canvis socials duradors. Uneix-te a Fundació Pondera!

DONA

La teva aportació, per petita que sigui, és molt important i contribueix a maximitzar l’impacte social i eficiència dels projectes de cooperació. Moltes gràcies!

FES-TE VOLUNTÀRIA

Les persones són el pilar fonamental de Fundació Pondera i cadascuna pot ser agent de canvi.

AUGMENTA LA TEVA QUOTA

Les noves avantatges fiscals incentiven la solidaritat. Incrementant la teva aportació multiplicaràs el seu impacte i et desgravaràs més en la declaració. Anima't!

CREA UNA INICIATIVA SOLIDÀRIA

Celebres el teu casament o la teva festa d'aniversari? Participes en una cursa o un altre esdeveniment esportiu? Tens un repte personal? Fes de la teva causa un esdeveniment solidari! Contacta'ns i t'ajudarem.

DEIXA UN LLEGAT

Els teus béns d'avui poden deixar una empremta solidària demà. Truca'ns si et planteges aquesta opció i t'explicarem com fer-ho. Gràcies per la teva confiança!

AMPLIA LA NOSTRA XARXA

Tu pots ajudar-nos a arribar més lluny donant a conèixer Fundació Pondera a l'empresa on treballes o involucrant als teus amics, amigues i familiars. Tots i totes sumen!
FES-TE EMPRESA SÒCIA

Si t’identifiques amb els nostres valors associa’t a la nostra marca. Visibilitzarem la teva col·laboració i el teu compromís amb el desenvolupament eficient i innovador d’un món més just. Contacta’ns i t’explicarem tot el que podem oferir-te.

PATROCINA UN PROJECTE

Com a empresa, pots finançar un projecte concret d’acord amb la teva filosofia, interessos o motivació. Tu decideixes. Tindràs en tot moment seguiment de la teva col·laboració i del seu impacte.

DONA BÉNS O SERVEIS

També pots impulsar la nostra tasca mitjançant la donació de materials informàtics, serveis pro-bo o cessió d’espais de publicitat, entre d’altres. ‘Valorem totes les propostes!

Arrodoneix factures i / o nòmines

Molts rierols units fan un riu i la suma de molts cèntims destinada a un projecte social pot marcar una diferència. Fes que els cèntims compten en la teva empresa!

Implica a la teva gent

Multiplica l'impacte de la col·laboració per a la teva empresa i per als nostres projectes involucrant als teus empleats / es a través de l'voluntariat corporatiu, sensibilitzant als teus proveïdors, clients, accionistes ... Parlem?

iniciatives RSC

Si tens altres idees o iniciatives solidàries en el marc de la teva responsabilitat social corporativa, contacta'ns i t'ajudarem a donar-li forma.

Particulars

FES-TE SOCI/A