Donació particulars

La teva aportació és molt important

Tots els esforços sumen, tots els somriures aporten felicitat, totes les mirades generen esperança. La teva col·laboració amb la Fundació Pondera sempre va a aconseguir que l’impacte social dels projectes en què participem, sigui transformador i permanent en el temps. Aportem valors en la gestió, fem reals els principis de l’economia de bé comú.

SKU: donacion-particulares Categoria: Product ID: 4989
Informació de contacte

Direcció i telèfon

Avantatges fiscals de donar
Persones físiques (IRPF)

En la declaració de la renda et retornaran el 75% dels primers 150 € que aportis aquest any.
Per sobre d'aquesta xifra, la desgravació és de l'30%, o de l'35% a partir del tercer any consecutiu que dones a Fundació Pondera. Per exemple, si dones 300 euros el primer any desgravaràs 157,50 euros (112,50 euros pels primers 150 euros donats i 45 euros per la resta) per la qual cosa el teu desemborsament real serà de 142,50 euros. A partir del tercer any, el teu desemborsament real serà de 135 euros. Aquestes deduccions no apliquen al País Basc i Navarra, on la desgravació és de l'30% i de l'25% respectivament de la donació total. Consulta condicions si resideixes fora d'Espanya.

Persones jurídiques (Impost de Societats)

Desgravaràs el 40% de la teva aportació en la declaració de l'últim any si has donat en els dos exercicis anteriors o un 35% si només has col·laborat aquest any. Per exemple, si dones 300 euros et tornaran 120 euros si has col·laborat també en els dos anys anteriors i 105 euros si la teva primera donació és la d'aquest any, de manera que el teu desemborsament real serà de 180 euros o 195 euros respectivament. Aquesta millora fiscal no s'aplica a al País Basc ni a Navarra, que mantenen una deducció de el 20% i de l'25% respectivament del total aportat. Consulta condicions si resideixes fora d'Espanya.