Com puc col·laborar?

El teu suport és imprescindible per a la sostenibilitat

Fes-te soci/a

Fes una donació

Fes-te voluntari/ària

Junts millorarem la salut de les persones, protegirem el medi ambient i promourem la sostenibilitat del planeta.

Innovació i talent per a la sostenibilitat

Guiats pels “Principis de Responsabilitat per a la Filantropia Internacional”:

Particulars

Fes-te soci/a

Fes una donació puntual

Fes-te voluntari/ària

Empreses

Fes-te empresa sòcia

Associa’t a la Fundació i adquireix així un compromís amb el desenvolupament eficient i innovador.

Patrocina un projecte

Finança un projecte concret d’acord amb la teva filosofia, interessos o motivacions. Et proporcionem un seguiment del impacte de les teves accions i assessorament en Responsabilitat Social Corporativa.

Dona béns o serveis

Impulsa la nostra tasca a través de la donació de materials informàtics, serveis pro-bono o cesió d’espacis de publicitat, entre altres. Valorem totes les propostes!

Fer donacions té avantatges fiscals?

Persones físiques (IRPF)

A la declaració de la renda et tornaran el 75% dels primers 150 € que aportis aquest any. Per sobre d’aquesta xifra, la desgravació és del 30%, o del 35% a partir del tercer any consecutiu que donis a la Fundació Pondera. Per exemple, si dones 300 euros el primer any desgravaràs 157,50 euros (112,50 euros pels primers 150 euros donats i 45 euros per la resta) per la qual cosa el teu desemborsament real serà de 142,50 euros.  A partir del tercer any, el teu desemborsament real serà de 135 euros. Aquestes deduccions no apliquen al País Basc i Navarra, on la desgravació és del 30% i del 25% respectivament de la donació total. Consulta les condicions si resideixes fora d’Espanya.

Persones jurídiques (Impost de Societats)

Desgravaràs el 40% de la teva aportació a la declaració del darrer any si has donat en els dos exercicis anteriors o un 35% si només has col·laborat aquest any. Per exemple, si has fet una donació de 300 euros, et tornaran 120 euros si has col·laborat també en els dos anys anteriors i 105 euros si la teva primera donació és d’aquest any, per la qual cosa el teu desemborsament real serà de 180 euros o 195 euros respectivament. Aquesta millora fiscal no s’aplica al País Basc ni a Navarra, que mantenen una deducció del 20% i del 25% respectivament del total aportat. Consulta les condicions si resideixes fora d’Espanya.

Col·labora amb nosaltres!

Subscriu-te a la nostra newsletter

Fundación Pondera
    carrer Galileu 40, 1r 2a,